Ik ben gewoon mijzelf. Forums Leuk & Positiviteit Carlosmomentjes – Het positieve Social Media platform

This topic contains 1 voice and has 0 reacties.
1 voice
0 reacties
  • Author
    Manouk Hanning
    Sleutelbeheerder

Hoi! Deze website en social media app kwam ik tegen via Linkedin. Ik heb er een kijkje op genomen en ze liegen niet. Alleen maar leuke, opbeurende, positieve en warme berichten naar en voor elkaar.

Het is geen social app waar ik zelf actief op aanwezig zal zijn omdat ik graag ook bewust word van wat er minder leuk is zodat ik mee kan denken aan oplossingen maar voor als je even geen behoefte hebt aan negativiteit en confronterend nieuws, dan is deze app/platform perfect.

De achterliggende gedachte is ook zo mooi, hoe het tot stand is gekomen. De oprichter van Carlosmomentjes heeft zelf tijdens het duiken een erg ongeluk meegemaakt;
    Lees hier het hele verhaal

Een verpleger geeft hem net een extra zetje in de rug door er voor hem te zijn. Zo’n momentje kan je ook op een minder intens maar toch rakende manier meemaken. Als je je net wat minder voelt bijvoorbeeld en iemand geeft een compliment, lacht even naar je of gewoon iets moois wat je overkomt.

Daar is het platform voor en dat is super mooi. De persoon erachter is een goed en mooi mens en ik hoop echt dat dit platform uitgroeit tot hét platform waar mensen heen gaan als ze een goed gevoel willen krijgen en met elkaar willen delen.

Klik hier – Om de app te downloaden

You must be logged in to reply to this topic.