This topic contains 1 voice and has 0 reacties.
1 voice
0 reacties
  • Author
    Posts
  • #100002669
    Ikwerkanders
    Bijdrager

    Ja, dit is gek. Op je eigen forum, waar nog geen mensen zijn en je niet weet of die er gaan komen .. even je zegje doen. Toch weet ik niet waar er anders mee heen te moeten en het is ook niet voor iemand bedoeld. Je kan er een blog van maken, wat? Maar waarom voelt het alsof alles gedeeld moet worden?

    Ik wil het ergens kwijt.

    Mijn doel, droom, is groot en onrealistisch om in mijn uppie uit te werken. Ik wil een andere samenleving, eerlijker voor iedereen maar dit kan je niet alleen doen. Dat zou het hele ‘idee’ tegenspreken. Ook kamp ik al jaren met mijn autistische miscommunicatie dat ik wéét, dat ik niet degene ben die hiervoor gemaakt is.

    Dus, wat is mijn rol hierin? Die ben ik aan het zoeken. Vanuit Ikwerkanders, mijn nieuwe website; mind-alikes en mijn samenwerking met the Cupid of Business. Met hem werk ik internationaal, vandaar de website Mind-alikes, een alternatief nieuws platform met samenhangende community. Het maakt het makkelijker om samen te werken en samen nieuws te delen maar weer hetzelfde probleem .. waar begin je?

    Bij jezelf.

    Tegelijkertijd weet ik uit ervaring dat het leuk moet blijven om het tot een realiteit te maken. Anders blijkt het achteraf een tijdelijke hobby. Maar dan loop ik er weer tegenaan dat het een .. hoop is. Ik zou zó graag een overzicht willen van al het goede. Alle alternatieven. Alle bedrijven, mensen die zich richten op deze alternatieve leefwijze. Daar begon ik mee vanuit Ikwerkanders en Mind-alikes is de internationale versie. Is beiden, dan nog wel logisch? Is dit NL forum, nog wel logisch?

    Is het haalbaar, om in mijn uppie vele artikelen te schrijven voor op Mind-alikes, heeft het zin?

    Één ding is zeker. Vanuit Ikwerkanders(.nl) wordt er gewerkt en dit gaat nu een kant op. Dankzij the Cupid of Business en zijn sponsoring, kan ik campagnes opzetten die mij gelukkig maken en er zijn om anderen gelukkig te maken. Dat neemt niet weg dat ik álsnog, een overzicht wil hebben van alles dat goed is.

    En dat is waarom ik dit schrijf, van mij uitschrijf omdat terwijl je uit, komt er meer naar boven en mijn antwoord schiet zo langs in mijn hoofd. Ik wil delen wat voor mij belangrijk is via Mind-alikes en hier via Facebook, Linkedin, advertenties en Ikwerkanders(.nl), naar verwijzen. Met als hoop, dat meer mensen zich geroepen voelen om dit te doen.

You must be logged in to reply to this topic.